Nuovi iscritti - Open day

Consegna certificati B1 e B2 2018

Dear parents, students and teachers, we are pleased to announce that with much hard work and dedication our students accomplished an important goal in their lives of which we are very proud!

PLEASE JOIN US FOR THE B1 and B2 CELEBRATION DAY

cerimonia di consegna dei certificati linguistici della Cambridge University Esol

Cambridge

e presentazione dei corsi a.s. 2018-19

lunedì 26 novembre 2018 alle ore 17.30

presso l’aula magna della sede di Mantova Via dei Toscani, 3

Seguirà un momento conviviale per festeggiare i nostri studenti meritevoli

CONGRATULATIONS ON OUR STUDENTS’ ACHIEVEMENTS! YOU HAVE MADE US ALL PROUD!
MAY THE SUCCESS THAT HAS COME OUR STUDENTS’ WAY TODAY LEAD ALL OF US TO BIGGER ACHIEVEMENTS IN THE YEARS TO COME!